Карта сайту
- Головна
- Про школу
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Статут
- Стратегія розвитку
- Ліцензування закладу
- Структура та органи управління
- Кадровий склад Дерманського ліцею
- Територія обслуговування
- Мова освітнього процесу
- Наявність вакантних посад
- Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів
- Матеріально-технічне забезпечення
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Додаткові освітні послуги
- Фінансова звітність
- Правила поведінки здобувача освіти
- Антибулінгова робота
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
- План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18.12.2018 р. № 2657-VІІІ
- Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. № 2657-VІІІ
- Наказ по школі
- Порядок подання та розгляду заяви про випадки булінгу
- Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькуванню)
- Нормативні документи
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Результати моніторингу якості освіти 2021-2022 н.р.
- Моніторинг рівня навчальних досягнень
- Положення про академічну доброчесність
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літератур
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії оцінювання досягнень учнів початкової школи з англійської мови
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів НУШ
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з англійської мови
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з основи здоров'я
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з інформатики
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів з образотворчого мистецтва та 8-9 класів з мистецтва
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Волонтерство
- ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «МЕТОДИЧНА СИСТЕМА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
- Вибір підручників
- Змішане навчання
- Бажаєте допомогти?
- Вчителям
- Учням
- алгоритм дій під час повітряної тривоги
- Батькам
- Виховна робота
- Виховна робота
- Про укриття та порядок дій під час тривоги
- Психологічний супровід
- Контакти
- Життя школи
- Новини
- Галереї та документи
- Тести
- Події
- Календар
- Спілкування
- Оголошення