Тебе цікавить професійний вибір? Перейди за посиланням!
Як дружити з "колючим другом"wym-1610660051339
Підліткам на замітку
Підлітковий вік починається і проходить у всіх по-різному Прийнято вважати, що у дівчаток перехідний (підлітковий) вік починається в 12-13 років, у хлопчиків в 14-15 років, закінчується до 17-18 років. За фактом, у когось він може початися в 11 і тривати до 20, ці процеси індивідуальні, як і поради підлітку від практичного психолога:
· Для фізичного розвитку важливо, щоб ТИ добре харчувався.
· Намагайся дотримуватися режиму дня.
- Вільний час проводь на свіжому повітрі, тут важливо активно проводити час: прогулянки на природі, на спортивному майданчику, лижах і т.д.
· Важливо займатися фізичним розвитком: і юнакам і дівчатам корисні будь-які фізичні навантаження, плавання, заняття в спортивних секціях тощо.
ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ
Тема "ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ"
"НЕХАЙ ЛЮДИНА ДОБРО ПРИНОСИТЬ, БО СВІТ НАВКОЛО ЛЮБОВІ ПРОСИТЬ"
ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ покликаний закріпити у дітях паростки любові, добра, акцентувати їх увагу на основних життєвих цінностях та сформувати прагнення творити добро.
Благодійність, добро, милосердя не з'являються в людині самі по собі. Ці риси необхідно виховати. Потреба допомогти іншому, повага до старших, відповідальність за свою громаду, свідоме ставлення до довкілля стають частиною особистості людини, якщо ці риси виховувати змалку.
Тема першого дня тижня психології "ДОРОГОЮ ДОБРА". Практичний психолог Пилипчук Г.В. розповіла притчу "Про олівець". Усі учні записували свої добрі справи на папері, вирізаному у формі сліду. "Сліди" добрих справ прикріпили на стіні зали у вигляді "доріжки доброти"Учні 5 класу створюють сліди добрих справ. Створюємо "доріжку доброти" Свій слід на "доріжці добра" залишив Артур, учень 8 класу. Закінчили заняття першого для ритмічним малюнком під звуки пісні "А я бажаю вам добра"
З веселим настроєм та великим бажанням створювали сліди добрих справ учні молодших класів.
У програмі другого дня, тема якого "ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ", учні почули притчу про мудреця і подорожніх, що шукали істину та притчу про цінність часу. Всі учасники заняття обговорили найважливіші цінності свого життя, виконали вправу "Основні цінності". Свої напрацювання діти презентували у формі квітів та сонячного проміння. По завершенню заняття діти виконали ритмічні малюнки під звуки пісні "А я бажаю вам добра" Наталії Май.
Тема другого дня "ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ". Пс.психолог Пилипчук Г.В. розповіла притчу "Про мудреця і подорожніх, які шукали цінності життя". Учні визначали свої життєві цінності. Основні з них писали на промінчиках сонця і на пелюстках квітки. Свої напрацювання озвучували і прикріплювали на стіну зали. Діана, учениця 11 класу, допомагає молодшим учням прикріплювати пелюсточки з написами Другий день, як і перший, закінчили ритмічним малюнком
Тема третього дня "ДОБРОМ ДІЛЮСЯ - ДОБРОМ ПРОЙМУСЯ". На занятті учні 3 - 11 класів почули притчу про бідну індійську жінку, яка щодня пекла дві паляниці: одну для своєї сім'ї, а другу для випадкового подорожнього. Мораль притчі проста: творіть добро, навіть якщо зараз його ніхто не цінить. Діти написали свої звернення до людей Землі на паперових голубах. Презентували свої напрацювання та виконали ритмічні малюнки під звуки знайомої мелодії.
Пилипчук Г.В. починає роботу третього дня тематичного тижня.Діти озвучують свої послання до людей Землі. Діти озвучують написи і кріплять своїх голубів до спільної нитки, яку згодом закріпили на стіні зали. Голуби з написами дітей. Заключний ритмічний малюнок виконують усі учні разом.
07.12 - тема четвертого дня "ВІСНИКИ ДОБРА". Історія "ВИПРОБУВАННЯ", якою почала заняття практичний психолог Пилипчук Г.В., показала яку вагу мають перші вісники душевного стану людини - емоції, зокрема, емоція добра, виражена щирою посмішкою.
Висновок, до якого підвела дітей психолог: Бути добрим – це бережливо ставитись до слабших від себе, до інвалідів, розуміючи, що здоров’я - це божий дар і ми не повинні хизуватися ним перед слабшими за себе. Здорова і красива фізична оболонка не завжди свідчить про духовне багатство і душевну красу, а в немічному тілі може бути багатий внутрішні зміст, любов до оточуючих, милосердне ставлення до інших.
Учні школи уважно слухають розповідь психолога Пилипчук Г.В.
Діти вибирають бланки - заготовки для виконання вправи "Світ моїх емоцій"
Діти розпізнають емоції, які презентує психолог, визначають їх назви і обирають для них колір.
Для виконання вправи "СВІТ ЕМОЦІЙ" була використана нова проективна методика Ю.Святенко "АЙСБЕРГ". На вершині айсберга діти найчастіше малювали наступні емоції: радість, добро, милосердя, сум, любов тощо
08.12 - тема п'ятого дня "СВІТ У ЯКОМУ НАМ ЖИТИ". Притча "Про добрі справи", якою почала заняття Пилипчук Г.В., підвела дітей до висновку про те, що добрі справи не варто виставляти на показ, а саме головне - не робити поганих вчинків.
Діти презентували проектні роботи з теми "Добро починається з тебе"
Захищають проект учні 2 класу разом із своєю учителькою Кальчук Л.А.
Юра Ковальчук І Марійка Олексійчук презентують проект учнів 9 класуЩирі слова зачитала Богдана Коник, яка разом з Іринкою Пелант презентувала проект учнів 11 класу
Свій проект презентує учениця 5 класу Катя Фридрих
Активна участь батьків на занятті батьківського лекторію. Разом з психологом Пилипчук Г.В., батьки створюють "сонечко якостей власних дітей".
Коментарi